vodafoneli değilseniz şuanki hattınız için cayma bedeli ödeyebilirsiniz vodafoneliyseniz taahütünüz falan olması önemli değil yapabilirsiniz
*Müşteri hizmetlerine bağlanma
542'yi arayın müşteri hizmetlerine bağla diyin benimle yapın dicek müşteri hizmetlerine bağla diyin ne konuşacaksınız diyecek tarife diyin yine ben yardımcı olayım diyecek hayır istemiyorum diyin eğer tarife sunarsa konuşması bitene kadar bekleyin teklifleri reddedip müşteri hizmetlerine bağlanın
*Uzman ekibe bağlanma
müşteri hizmetlerine beni FATURASIZ uzman ekibe yönlendirebilir misiniz diye bazen öyle bir ekip yok diyorlarmış kapatın yeniden arayın
*Ucuz tarifeye geçme
uzman ekibin size yardımcı olabilmesi için talebinizin faturasız tarifeye geçmek olması gerekiyor bu yüzden uzman ekibe tarifem çok pahalı faturasız hatta geçmek istiyorum ama redli müşteri 20 plus diye bir tarife varmış ona geçirebilirseniz faturasıza geçmem diyin daha sonra hattın yasal sahibi olup olmadığınızı doğrulayacak adınızı soyadınızı tc'nizin son 3 hanesini ve anne kızlık soyadının ilk 2 harfini isteyecek sonra tarifeyi söyleyecek redli 20 plus aylık 20 gb sosyal paket vs. aylık 110 tl onaylıyor musunuz diyecek onaylayın sonra işlemlerinizi halledecek kısa süre içinde tarifeye geçmiş olacaksınız yanımda uygulamasından baktığınızda paketi 96 tl'ye kullandığınızı göreceksiniz